Borítótervező pályázat eredményhirdetés

A Ballépésekhez kiírt borítótervező pályázatra a következő hat tervet választottam ki, amit a leginkább passzolónak éreztem a történethez.
Meg kell jegyezni, nagyon jó terveket kaptam idén. Kevesebbet, mint tavaly, de ezek mindegyike hatással volt rám.

Wald Linda terve a hangulatával fogott meg, hiszen elkapta azt a pillanatot, ahogyan középiskola alatt bizony sűrűn érezzük/éreztük magunkat. Kolozs Kittinek két borítóötlete is bekerült ide, különösképp a „havas” labdás tetszett, arra akármikor ránéztem, elmosolyodtam. Ágoston Bogi képére a színválasztás, a megfelelő fotók és a letisztultsága miatt esett a választásom. Kozma Dorina borítóterve szimplán csak varázslatos, mást nem tudok hozzátenni.


Wald Linda


Kolozs Kitti
Kolozs Kitti

Ágoston Bogi

Kozma Dorina



Mindegyiket el tudnám képzelni borítóként, és örülnék, ha a történetem ilyen igényes csomagolást kapna.
Mégis akadt ezeken felül egy, mert mindig kell lennie egynek, ami felülkerekedik.
Utoljára hagytam Egyed Regina és Németh Balázs tervét, és megmondom őszintén, hogy nem azért választottam az övékét, mert ez a leginkább letisztult borítóterv, vagy azért, mert személy szerint én igénylem az ilyen szintű hasonlóságot egy sorozat borítói között. Még csak nem is azért, mert időközben nagyon megszerettem a Nyitótánchoz használt formát, ami alul és felül fotókból áll, a közepén pedig csíkos füzet mintájú, és szintén tőlük eredt ez az ötlet.
Ezek csupán érvek voltak arra, miért is lett annyira jó ez a borítóterv.
Viszont azt ígértem, hogy azt a képet fogom választani, amelyik a szívemhez a legközelebb áll. Tehát fogtam magam, és kiraktam egymás mellé a terveket, és csak néztem, néztem őket… Aztán észrevettem, hogy a figyelmemet mindig ez a kép tartotta fogva a legtovább. :)



Annak pedig különösen örülök, hogy a többiek sem maradtak le mögötte csak egy hajszállal. Ügyesek voltatok, mindenkinek köszönöm a részvételt.

Balázs, Regina a megjelenés után a tiszteletpéldány megy hozzátok. :)
A végleges borítóról pedig a körmömet rágva várom a kiadóvezető döntését. :)

Megjegyzések

  1. És az olvasói véleményekkel mi a helyzet? :)

    VálaszTörlés
  2. engem is az olvasói vélemények érdekelnének és szerintem is Egyed Regina-Németh Balázs terv lett a legjobb

    VálaszTörlés
  3. Lehet még küldeni, ha akartok.

    VálaszTörlés
  4. És mikor derül ki, hogy melyik a 'győztes'? :)

    VálaszTörlés
  5. És a megjelenést kb. mikorra váhatjuk?:)) (hozzáteszem hogy tűkön ülve;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még idén, az biztos. Hamarosan pontosabbat tudok.

      Törlés

Megjegyzés küldése