Borítótervező pályázat - Eredményhirdetés


Október 1-jén zártam le a borítótervező pályázatot, és még tegnap is frissítettem a beérkező képeket. 90 terv került ki az oldalamra.

Mindenkinek szeretném megköszönni a munkáját! Izgalmas volt látni, hogyan képzeltétek el a Nyitótáncot. Néha azt gondoltam, egy-egy rajz milyen jó lenne könyvillusztrációnak, máskor a borítóhoz talált képek varázsoltak el, vagy az apró, ám annál hangsúlyosabb megoldások – például egy érdekes betűtípus, játék a mintákkal…stb.

Gondolkodtam, elmondjam-e, és végül úgy döntöttem, hogy miért ne. A pályázat ideje alatt voltak napjaim, amik rossz hangulatban teltek különféle okok miatt, de amikor újabb és újabb képeket kaptam tőletek, mindig jó kedvem lett. Ezért külön köszönet! :-)

Minden terv más, nehéz dolog volt választani közülük. (És azoknak is, akiket felkértem véleményezésre.) A válogatás során több szempontot is figyelembe vettem, és az lett a befutó, ami esetében úgy éreztem, minden a helyén van rajta. Ez Kozma Dorina borítóterve. Gratulálok Dorina! :-) Megjelenés után vár rád egy példány a Nyitótáncból.

A végső borító kérdésében pedig a kiadó dönt. Kíváncsian várom már, valamelyik elnyeri-e a tetszésüket! :-)

Íme azok a tervek, amik a végsőkig versenyben voltak nálam:

Magocsa-Horváth Évi: 



 Tenk Bíborka Ivett:




 Mihály Flóra:




Egyed Regina:




Kozma Dorina nyertes munkája: :-)
















Megjegyzések

  1. De nem csak dremstime-os fotókból választ a kiadó????
    Egyébként gratulálok :)

    VálaszTörlés
  2. ÚRISTEN! Úristen, sírok...
    Nagyon köszönöm. Olyan szép munkák voltak, nem hittem, hogy nyerhetek. Köszönöm szépen. A könyvhöz pedig sok sikert, remélem nagyon sikeres lesz. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok! Tényleg fenségesen jó a borítóterved, Dorina! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése